Velkommen til sommer-møter og gudstjenester

20.juni 2022

Også denne sommeren blir det et i variert tilbud på gudstjenestefronten i Moss Frikirke. Sommerens program er nå klart, og her blir det gudstjenester annenhver søndag i tillegg til sommermøter fem onsdagskvelder i ulike hjem i mosse-regionen.

Førstkommende søndag 26.juni kl.11.00 blir det økumenisk gudstjeneste på Solåsen pilegrimsgård i Son. Husk å ta med noe å sitte på.
Onsdag 29.juni kl. 18.00 blir det sommermøte hos Barbara Thorsen og Øyvind Modalsli onsdag kl. 18.00, Ringveien 22, Moss

Sommermøtene fortsetter
13.juli kl. 18.00 hos Marit og Bjørn Angell. Skippingveien 9 – Moss
27.juli kl. 18.00 hos Bjørg Pehrsen, Høienhaldhata 6 K – Moss
10.august kl. 18.00 hos Kathrine Stampe, Bjørnåsen 19, Larkollen
Søndag 28. august kl. 11.00 blir det samling i den store hagen til familien Austegard i Våler. Grillen blir tent opp og det blir også noe å drikke både til pølser og annen mat. Alle er velkommen, og det er fint om dere tar med dere campingstoler å sitte på, heter det i invitasjonen. Det blir felles avreise fra Moss Frikirke kl.11.00. Det er viktig at alle møter her. Dersom været er utrygt vil det bli en kort gudstjeneste i kirken.

Gudstjenester
Det blir gudstjenester i Moss Frikirke følgende søndager:
Søndag 3. juli kl. 11.00
Gudstjeneste. Espen Andersen taler
Søndag 17. juli kl. 11.00
Gudstjeneste. Kjell Arvid Austegard taler. Nattverd.
Søndag 31. juli kl. 11.00
Gudstjeneste. Pastor Lande Johansen taler
Søndag 7. august kl. 11.00
Gudstjeneste. Pastor Lande Johansen taler. Nattverd
Søndag 14. august kl. 11.00
Gudstjeneste. Kathrine Stampe taler
Søndag 21. august kl. 11.00
Gudstjeneste. Pastor Lande Johansen taler. Nattverd
Søndag 28. august kl.11.00
Menighetstur til fam. Austegard. Familiegudstjeneste. Aktiviteter for små og store. Værforbehold. (gudstjeneste i kirken ved regn)

Det blir satt opp kirkeskyss til alle samlingene. Se kalenderen for telefonnummer for skyss til de ulike samlingene.

Vi ønsker alle en riktig god sommer! Husk også at det 20. —24. juli 2022 arrangeres VIDERE Sommer på Stavern FHS. Det blir møter med underholdning, lovsang og god forkynnelse, FRIK-festivalen for ungdom, Sparks for de minste, aktiviteter, seminarer, konserter og mye moro.  Her er link til påmelding: https://www.checkin.no/event/42030/videre-sommer-2022