Familie og voksne

Frikirken i Moss har en rekke ulike arrangementer og aktiviteter for familie og voksne. Du finner mer informasjon ved å søke på våre nettsider.

Nabokveld
Noen ganger hvert semester har vi i Moss Frikirke «nabokveld». Da arrangerer vi gjerne konsert i byens kanskje akustisk sett beste lokale. Andre ganger hyrer vi inn forelesere med en spennende historie eller kvelden har et spesielt tema. Ta med deg en venn eller en bestemor…eller en nabo som kan trenge å komme seg ut litt. Etter endt arrangement byr vi gjerne på noe godt nede i kirkestua. Hjertelig velkommen!

Felleskirkelige Arrangement
Noen ganger hvert år er vi i Moss Frikirke med på arrangement i regi av det tverrkirkelige arbeidet som pågår i byen. Det siste store var barnefestivalen 24Hours som gikk av stabelen på Verket Scene i februar 2015 hvor KOBAM (komité for felleskirkelig barnearbeid i Moss) var arrangør. Da samlet vi snaut 200 barn og unge til 24 timers aktivitetsfestival med Gud og fellesskap i fokus.

Kirkemiddag
Annenhver torsdag kl. 17.00 inviterer vi til kirkemiddag i Frikirken. Her serverer vi enkle retter til en rimelig pris og hensikten er rett og slett å åpne dørene for alle som ønsker å komme til oss og dele et måltid, oppleve fellesskapet og få en trivelig prat rundt bordet.