FriKveld med sang, lek, middag og fellesskap

Frikveld er dagen da familien kan samles i kirken. Vi samles annenhver tirsdag på ulike uker.
Kirken åpner kl 16, så man kan komme hit rett fra henting på skole og i barnehagen, og da er kaffen klar for de voksne.

Barna kan leke eller gjøre lekser. Middagen serveres kl 17, og etter middag og dessert blir barna hentet til barnekoret Jubel eller MiniKlang, for de små.

De aller minste kan leke i Kirkebyen ved siden av menighetssalen i første etasje. Vi avslutter oppe i kirkesalen i 2.etasje med en felles samling kl. 18.30. Ta med deg noen du kjenner og bli med på FriKveld!

Kontaktperson er barne- og familiearbeider Kathrine Stampe. mobil 403 91 039  epost: stampene@gmail.com

Antallet barn i kirka har økt de siste par årene. Men her håper vi at vi også får med oss barn fra hele nye Moss, Våler og andre omliggende områder. Alle er virkelig varmt velkommen.

Barnekoret Jubel og MiniKlang
Vi legger «øvingsnivået» først og fremst på de som skal begynne på skolen neste år og ut barneskolealder. For de aller minste har vi startet MiniKlang.

Voksne
Under øvelsene blir det mulighet for de voksne og eventuelt ynge søsken til å bruke lokalene nede. De yngste kan leke i Kirkebyen vår mens de voksne kan ta et pust i bakken sammen med andre voksne. Det serveres en enkel middag kl. 17.00 Kirkebyen er for øvrig også en nyskapning i Moss Frikirke, som er blitt et flott lekerom for de mindre barna.