Velkommen til juleverksted for barnefamilier

30.november 2018

Tre lørdager fra kl. 11.30 til 13.30 i adventstiden blir det igjen juleverksted for barnefamilier i Moss Frikirke. De tre lørdagene er 1, 8. og 15.desember.

Juleverksted er en av våre favorittaktiviteter i førjulstiden, og alle barn sammen med foreldre, besteforeldre eller andre foresatte er hjertelig velkommen, sier Kirsti Mjelde, som har ansvar for den første lørdagen i desember.

Dette er ment som en hyggelig aktivitetsdag der barna sammen med voksne kan klippe, lime, male og rett og slett være kreative på egne premisser rundt bordet i menighetssalen.
Hvert år lager vi noe nytt vi kan henge på treet eller pynte med, noe blir også julegaver til besteforeldre.
Julegaveverkstedet i Moss Frikirke er gratis, og du må gjerne ta med deg materialer som du har i skuffer og skap hjemme, sier Kirsti.