To gudstjenester på søndag

6.mai 2021

Moss Frikirke ønsker velkommen til to gudstjenester førstkommende søndag. Den første starter kl. 11.00 og den andre starter kl. 12.00.

Det er Pastor Petter Lande Johansen som taler og det er nattverd på begge gudstjenestene.
-Siden vi kan være maks 20 på hver gudstjeneste, må vi ha påmelding og dere kan melde dere på til pastoren, gjerne på sms til 91770115 eller på mail til: petlande@online.no Gi beskjed hvilken av gudstjenestene du ønsker å delta på.

NB. Det er viktig at du ikke tenker at andre skal få din plass, siden vi bare kan være 20. Om alle tenker slik kommer ingen, skriver pastoren i en epost til menighetens medlemmer

Ikke søndagsklubb
Denne søndagen er det meldt mye regn og derfor blir det ikke noe tur med Søndagsklubben, men familiearbeider Kathrine Stampe vil lage noen oppgaver for barna som hun sender ut.