Ta lodd til årets førjulsbasar nå!

20.september 2020

OPPDATERT 11.10.20 Startskuddet er gått for årets førjulsbasar i Moss Frikirke. I kirken er en rekke gevinster allerede på de ulike gevinstbordene, og du kan benytte VIPPS-nummeret til basaren på nr 621892. Lenger ut i artikkelen forteller vi deg mer om loddkjøp via VIPPS.

Grete Gundersen har hovedansvaret for årets førjulsbasar, som starter med salg via VIPPS nr 621892, og det koster 10 kroner pr lodd.

Det er misjonsgruppa i Moss Frikirke som står for det meste av både forberedelser og gjennomføring av førjulsbasaren, som denne gang dessverre i hovedsak må arrangeres digitalt. Basardagen som var planlagt til 7.november må avlyses av smittevernhensyn, men trekningen på basarbordene blir gjennomført denne dagen .

Uansett hvordan Covid-19 situasjonen utvikler seg er det viktig å samle inn midler til kirkens misjonsarbeid hjemme og ute, og derfor oppfordres flest mulig til å ta lodd via VIPPS.

Hvordan gjør man det, basargeneral Grete Gundersen?-Alle som har en smart-telefon kan benytte VIPPS og skrive inn nr 621892. Da kommer frikirkens førjulsbasar opp. Her kan du skrive inn det beløpet du ønsker å ta lodd for. I kommentarfeltet angir du hvilken bok (se lenger ned) du vil ta lodd på. Hvert lodd koster 10,- kroner. Det er totalt 5 bøker:
Guttebord, jentebord, ungdomsbord og dessuten bord nr 2 og 3. Oversikt over gevinstene på hvert bord kan du se under hvert av bildene.  Husk å skrive navn og telefonnummer i kommentarfeltet, slik at gevinstene kan overleveres til rette vedkommende.
Det er også mulig å ta lodd «på gamlemåten» i forbindelse med gudstjenester og andre arrangementer i Moss Frikirke.

Her er gevinstene ved hvert av bordene:

Jentebord: Baby Born Sister m/klær, Malebok m/blyanter, ‘’Pretty’’ dukke, Frost dagbok, Kuben, Akebrett, Kose – Enhjørning, Termos, Minispill Snakers, Minispill China sjakk, Turkis skolesekk, Barnehagesekk, Sengesett ‘’Frost’’, 2 ulike spill.

Guttebord:
Modellkit, Star Wars penal, Minispill sjakk, Lego City, Lego Tecnic, Kuben, Stor kosebams, Sengesett ‘’Avengers’’, Termos. Drikkeflaske, Doktorsett, Lego, Heklet harepus, Akebrett, Malebok m/blyanter, Lego og Skateboard

Ungdomsbord:
Gult ullpledd, Stekepannesett, 2 høye lysestaker, Sushisett, 4 stk grå håndklær, Lysfat, 6 stk ‘’Norgesglass’’ drikke, Sort engel, 2 rosa badehåndklær, Morgenkåpe str S/M, Fruktbolle, Plastbolle-sett, Ryggsekk, Grå duk, 2 x 2 gløggkrus, 3 stk glass til T-lys, Eske med T-lys

Bord nr 2:  Blått Ullpledd, Lysfat liten lyslykt,Cleo, 2 stk pels-sitteputer, Engel, Rosenthal vannkaraffel, Hellige 3 konger, 1 badehåndkle – 2 små håndklær (lys blå), ‘’Sans’’ firkantet serveringsfat, Jamie Oliver kjele, Hvit adventstake, Flanell Sengesett hvitt, Rød duk str. 140 x 250, Gulvtppe, Glassbolle m/frukt etc, Finn Schøll vase.

Bord nr 3:
Rutet ullpledd. Jamie Oliver stekepanne. Herresett shampo/deo, Lysfat, Engel, Rosenthal vannkaraffel, Hellige 3 konger, 1 badehåndkle – 2 små håndklær (grå), Trefat m/ost etc, 2 trinns trapp, Works batteri-skrujern, Hvit adventstake, Blått sengesett dbl., Rød duk str. 140 x 380, Rosenthal 4 dessertskåler, Sort paraply, Høy lyslanterne/vase.

Takk for all støtte
Grete Gundersen og hennes medhjelpere i misjonsgruppa håper på god oppslutning og mange glade givere under årets digitale førjulsbasar.
–Det er ekstra spennende i år der vi håper å få inn små  og bidrag via VIPPS. Følg også med på våre Facebook-sider der vi legger ut mange flotte artikler for salg.