Semesterprogram for høsten 2023

8.september 2023

Vi er godt i gang med et nytt semester i Moss Frikirke, og gjennom høsten har vi mange hyggelige sammenkomster på programmet.

Nærtur med hvilpuls har vi kalt et nytt tilbud for de som er hjemme på dagtid. Fire torsdager denne høsten går vi på tur sammen, og vi satser på noen hyggelige samtaler under turen. Det blir også tid for en rast med medbrakt niste. Første tur er torsdag 14. september og går til Thorbjørnsrød Skanse. Oppmøte ved Frikirken kl. 11.00.

Søndag 24. september blir det Høsttakkefest. Den dagen ønsker vi å ha fokus på takknemlighet. Vi er takknemlige for høstens grøde, for korn, epler, pærer gulrøtter, osv.

Denne dagen kan den som ønsker det, bringe noe av høstens grøde til kirken for å vise sin takknemlighet. Under kirkekaffen vil det som blir medbrakt, loddet ut, og pengene vil gå til Frikirkens misjon.

Seniortreffet samles som vanlig den første torsdagen i måneden (med unntak av oktober). De har flere spennende foredragsholdere denne høsten, og som vanlig blir det serveres lunsj.

Høstens store høydepunkt er kanskje menighetsweekend 13. – 15. oktober som også i år er lagt til Solbukta leirsted, og vi gleder oss til å være sammen en hel helg både barn og voksne, unge og eldre. Håper du melder deg på!

Det vi er mest stolte av, er nok Søndagsklubben. Hver søndag under gudstjenestenhar gir vi tilbud til barn i alle aldre, og vi har plass til enda flere. Så i Moss Frikirke ønsker vi hele familien velkommen til kirken på søndag kl. 11.00!

Semesterprogrammet ligger i nettsidenes kalender.