Pent brukte klær ønskes

6.juni 2019

Har du pent brukt barnetøy i størrelser fra baby til ungdom? Det er leder av misjonsgruppa i Moss Frikirke, Karin Kuhr Myhrland, som sender ut forespørselen, og det er en spesiell årsak til dette.

En av Frikirkens misjonærer, som nå er på hjemmeopphold, forteller at det på årets store sommerstevne, Visjon i Stavern, skal selges barnetøy til inntekt for misjonen.

-Dersom du har pent brukt barnetøy som dine barn ikke lenger kan bruke, er det flott om du leverer dette i kirken. Legg klærne i en pose eller en liten eske i gangen ved pastorkontoret innen 14. juli. Dersom du skal på Visjon, som arrangeres 17.-21.juli, er det fint om du tar det med selv og leverer det der ved ankomst. I fjor hadde vi stor suksess med kjoler, da nesten alt ble solgt, forteller Karin Kuhr Myhrland, og takker på forhånd på vegne av misjonsarbeidet i Frikirken.