Bli med på VISJON i sommer

10.juni 2016

Påmeldingen til Frikirkens store sommerfestival Visjon  er nå startet. Tidlig påmelding gir rabatt. Har du lyst å delta på festivalen i Stavern kan du også ta kontakt med vår pastor Petter eller menighetsarbeider Roy. Se under kontakt oss her på nettsiden.

Visjon går av stabelen 20.-24. juli, på Stavern folkehøyskole, Fredtun, og det aller meste av programmet er nå på plass for årets store sommerfestival. Påmeldingen er nå åpnet, og påmelding før henholdsvis 1.mai og 1.juni gir rabatterte priser. Temaet i år er «La ditt rike komme», og her kan du lese om årets talere. Tunet blir i enda større grad enn tidligere et samlingssted gjennom festivalen.

Allerede onsdag kveld settes tonen når et knippe sangere og musikere inntar scenen på Tunet for å fremføre Cohen-messen, som tar oss med inn i Leonard Cohens rike sangskatt. Torsdag kveld er turen kommet til den folkekjære artisten Trygve Skaug for å skape en lun stemning i Tunet.

Følg med på Visjons egen nettside, for fullstendig og oppdatert program.

Visjon 2016 er fra onsdag 20. til søndag 24.juli.
Visjon – Frikirkens sommerfestival – er Frikirkens viktigste årlige samlingspunkt i idylliske Stavern. Visjon har blitt arrangert på Stavern folkehøgskole Fredtun siden 1982 og har hatt som mål å begeistre og fornye Frikirkemedlemmer i alle aldre. Visjon er særegent ved sin kombinasjon av rekreasjon og fellesskap i tunet, og et variert program som spenner fra storfamiliesamlingen Hits for alle, til nattverdsamling og konserter.

På disse sidene vil du finne program og generell informasjon om Visjon 2016. Følg med, sidene oppdateres fram mot festivalen. Vi håper du finner det så spennende at du setter av en uke sammen med oss!

Visjon-2016-logo-pamelding-kl15-01