Klart for KOBAM igjen

28.januar 2020

Den felleskirkelige komitéen i Moss «KOBAM» arrangerer nok en gang aktivitets-festivalen KOBAM 1221. Dette er et tilbud til alle barn fra 4.-7. trinn, og arrangementet finner sted i Østfoldkirken i Moss lørdag 8.februar fra kl. 12.00 til 21.00

Det blir fartsfylt moro hele dagen med rodeo, sumo-bryting, borrelåsvegkg, escape room, flott musikk og mye, mye mer. I år får vi også besøk av den fantastiske tryllekunstneren Ruben Gaski som presenterer det kristne budskapet gjennom sitt show, opplyser arrangørene, som håper på god oppslutning denne lørdagen.
Det er viktig å sjekke inn på kobam.no for påmelding og ytterligere informasjon.

10 menigheter
Det er komiteen for kristent arbeid blant barn og unge i Moss som står som arrangør. Denne komiteen består av representanter fra 10 ulike menigheter i Moss og Rygge. Disse 10 er Miss kirke, Jeløy kirke, Rygge kirke, Ekholt kirke, Misjonshuset, Metodistkirken, Evangeliekirken, Østfoldkirken, Frelsesarmeen og Moss Frikirke. Komiteen har gjennom flere år arrangert ulike tilstelninger for barn i Moss og omegn. Festivalen Kobam arrangeres andre helg i februar hvert år.

Trenger frivillige medarbeidere
Arrangørene har stort behov for hjelpere gjennom arrangementsdagen. Om du har mulighet til å ta en økt, kort eller noe lengre mellom kl. 11.30 og 22.00 så gi beskjed om du har mulighet til å være med som vakt, førstehjelp etc. Vi trenger også folk til å rigge opp fredag kveld samt pakke alt sammen ned igjen etter endt dag på lørdag kveld. Ungdommer oppfordres spesielt til å melde  seg. Alle bidrag tas imot med takk!