Gudstjeneste og menighetsmøte søndag

10.juni 2020

Søndag 14.juni inviteres du igjen til Gudstjeneste i Moss Frikirke. Etter Gudstjenesten, ca kl.12.00 blir det menighetsmøte der tilsynsmann Geir Andersen formidler noen av sine inntrykk etter tilsynet som er gjennomført, og samtidig inviterer til samtale med menigheten.

Bildet: Tilsynsmann for Geir Øystein Andersen  vil delta både under Gudstjenesten og menighetsmøtet søndag 14.juni.

Også denne søndagen blir det gudstjeneste med nattverd. Søndagsklubben er dessverre avlyst, men lekerommet er åpent. Foreldre med småbarn oppfordres også til å delta på menighetsmøtet. Tilsynsmann Øystein Andersen vil vil komme med en kort hilsen i Gudstjenesten.
-Grunnet smittevernveiledningen vil vi også denne søndagen kun samle 50 personer. Vi må derfor be om påmelding, enten på epost petlande@online.no eller aller helst via SMS til pastor på tlf 91770115..

Vi regner derfor med at de som melder seg på gudstjenesten også blir med på menighetsmøtet.Dersom du ønsker kun en av delene, så gi beskjed om det ved påmelding, sier pastoren.

Menighetsmøtet
arrangeres altså i forbindelse med Moss Frikirke har hatt tilsyn av tilsynsmann Geir Øystein Andersen og at han i den forbindelse ønsker en samtale med menighetens medlemmer, noe som er i tråd med Frikirkens forfatning.
Tilsynsmannen ønsker en samtale med menigheten over følgende tema: «Frikirkens målplan og menighetens liv. Frikirkens målplan finner dere her:

Søndagsklubben
Dessverre har vi ikke nok ledere denne søndagen, og derfor velger vi å avlyse tur, men i stede oppfordrer vi dere til å melde dere på Gudstjenesten og menighetsmøte som skal skje etter gudstjenesten. Lekerommet er åpent for barna, skrver trosopplærer Kathrine Stampe på Frikirkens Facebookside.