Førjulsmesse på nett, ta lodd eller ring inn bestillinger

25.oktober 2020

OPPDATERT: Årets førjulsbasar blir i hovedsak avviklet på nett, men det er også mulighet både for loddkjøp og kjøp av en rekke artikler, håndarbeider og hjemmebakst Onsdag 4.november fra kl. 16.00-19.00.

HER KAN DU SE VIDEO MED INFORMASJON, SANG OG MUSIKK, APPELL OG INFORMASJON OM KIRKENS ARBEID. Hele programmet er på drøye 35 minutter. Her har du også mulighet til å kjøpe lodd fram til fredag 7.november kl. 16.00. Salgsartikler får du kjøpt fram til jul. Hjemmebakst så langt beholdningen rekker.
KLIKK HER

Det er lagt ut en rekke salgsartikler på våre Facebook-sider, og onsdag 4.november kl. 16.00-19.00 åpner vi for salg via telefon. Grunnet korona-situasjonen har smittevern-ansvarlig frarådet frammøte i kirken denne dagen. Den opprinnelig planlagte basardagen 7.november måtte dessverre også avlyses grunnet den usikre koronoa-situasjonen i Mosseregionen.

-Vi håper likevel mange vil støtte opp om årets førjulsbasar, sier basargeneral Grete Gundersen. – Pr. 25.oktober er det solgt lodder og produkter for drøyt 50.000,- kroner, og dermed er vi godt i gang, sier hun.

Fysisk frammøte:
Det selges lodd ved alle basarbordene etter hver gudstjeneste på søndager til og med 1.november. Da åpnes også salgsrommet med en rekke flotte produkter.   Ved å ta direkte kontakt med Grete Gundersen via en personlig melding eller SMS  926 26 802 kan du bestille produkter og vippse over aktuelt beløp. .

Loddkjøp via nett
Lodder kan kjøpes via VIPPS nr 621892. Da kommer frikirkens førjulsbasar opp. Her kan du skrive inn det beløpet du ønsker å ta lodd for. I kommentarfeltet angir du hvilken bok (se lenger ned) du vil ta lodd på, eller om du vil ha gjennomgang på alle bøker. Hvert lodd koster 10,- kroner. Det er totalt 5 bøker. Oversikt finner du her:

Kjøp av produkter på nett
Vi legger ut produkter fortløpende på Moss Frikirke sin Facebook-side. Her omtales produkt og pris. Du kan gi melding i kommentarfeltet på hvert enkelt bilde og ved kjøp avtales tid og sted for overlevering.

Bestilling av hjemmebakst
Det er mulig å sikre seg hjemmebakst også i år. Du kan legge inn bestilling ved å sende en SMS til 926 26 802, der du også må huske å oppgi navn. Så blir du kontaktet for betaling og overlevering av varene.

Disse småkakene selges i pakninger på 10 stk:
Himmelsk munnfull kr 100,-
Berlinerkranser kr 60,-
Kokosmakroner kr 50,-
Havrekjeks kr. 50,-

Du kan også bestille
Store rullekaker kr 70,-
Pakke med lefser kr 50,-
Hjemmebakte brød kr 50,-

Vi vil svare «ok» i kommentarfeltet på Facebook så raskt vi ser din «bestilling», men vi kan ikke være «på» døgnet rundt, vi skal gjøre så godt vi kan. Dette er jo første gang vi prøver denne ordningen, så vær tålmodige med oss, sier Grete Gundersen.