Høstens program er klart!

2.september 2017

Høstens program i Moss Frikirke klart, og de ulike gudstjenester, samlinger og arrangementer er lagt inn i vår kalender på nettsidene.

Moss Frikirke vil være en åpen og inkluderende menighet, og alle er velkommen til de ulike samlingene. Menigheten har et spesielt fokus på barn og unge, og oppmuntrer derfor spesielt barnefamilier til å bli aktivt med i menighetens arbeid. I tillegg til søndagsskole har vi småbarnsang, Globus for alle barn over 6 år, egne ungdomssamlinger, konfirmantarbeid, misjonsgruppe, bibelgrupper og hyggetreff for eldre.

Alt dette finner du i oversikten i vår kalender. Du kan også åpne vedlegget med komplett program og skrive ut dette. Program i papirutgave får du også når du kommer til kirken.
Programmet legges også ut på våre Facebook-sider hver uke, og vi annonser i tillegg i Byavisa.

Noen merkedatoer
I tillegg til at det er Gudstjeneste hver søndag vil vi gjerne spesielt framheve noen arrangementer der vi håper på ekstra god oppslutning:

3.oktober: Hyggetreff. Svein Høiden holder kåseri om Hans Nielsen Hauge.
29. oktober: Reformasjonsjubileum i Greåker Frikirke (Eget program ligger i kirken.)
4. november: Misjonsbasar
8. november: Temakveld om Misjonal menighet
17. desember: Vi synger julen inn
19. desember: Julekonsert med Kristine Stærk. Denne er ikke endelig klarlagt, men vi kommer tilbake med mer informasjon om dette.

1. For de fleste arrangementer ligger det en kort presentasjon i kalenderen. Du må gå inn på hendelsen for å få opp denne informasjonen. Kalenderen fungerer enten du benytter PC, Mac, nettbrett eller mobil.
  2. Vi ønsker alle velkommen til de ulike samlingene, og som sagt: Alle er velkommen, liten som stor, ung eller eldre.
  3. Programmet kan du laste ned her: Program for Moss Frikirke høsten 2017