Har du gitt oss din epost-adresse?

22.mars 2020

Mange av Moss Frikirke sine medlemmer og venner av Frikirken er i disse dager ekstra aktive på nett og i sosiale medier, men har du sendt over din epost-adresse til oss? Send den i dag til vår pastor: petlande@online.no

Moss Frikirke benytter egen nettside, Facebook og lokalavisa for informasjon og annonsering. I tillegg benytter kirkens ledelse i betydelig grad også epost for å formidle intern-informasjon, møteinnkallinger og møtereferater.  Menigheten bruker ikke lenger penger på porto. Det betyr at noen av våre medlemmer og venner går glipp av informasjon fra oss dersom vi ikke har fått e-post-adressen din.

Derfor oppfordrer vi alle som har en epost-konto om å sende oss et par ord, slik at vi kan registrere deg på vår epost-liste.
Hjelp oss gjerne med å formidle denne beskjeden til andre som du mener kan ha interesse av å motta informasjon fra oss.