Visjon for liten og stor i Stavern fra 18.-22.juli

27.mai 2018

Programmet for Visjon 2018, som arrangeres i Stavern 18.-22.juli, er klart med spennende talere og inspirerende samlinger både i Stavernhallen og i Tunet på Fredtun.

Bildet: Garness har konsert i onsdag kveld kl. 21. Garness består av tvillingsøstrene Ingelin Reigstad Norheim og Hildegunn Garnes Reigstad fra Frekhaug utenfor Bergen.

Visjon – Frikirkens sommerfestival – er Frikirkens årlige samlingspunkt i idylliske Stavern. Visjon skal være er en inspirerende kombinasjon av rekreasjon og fellesskap. Programmet er variert og det er arrangørenes håp og ønske at det vil begeistre og fornye Frikirkemedlemmer i alle aldre.
-Vi håper du finner det så spennende at du setter av en uke sammen med oss, sier festivalledelsen

På Visjons nettsider finner du program, påmeldingsinformasjon og alt du trenger å vite om festivalen.

Visjon har blitt arrangert på Stavern folkehøgskole Fredtun siden 1982. Det er Frikirkens Synodestyre som er initiativtaker og ansvarlig for festivalen. Festivalleder er Børge Greaker.
Som vanlig er det et omfattende og allsidig program under Visjon.
Blant konsertene nevner vi her Garness, som har konsert i Tunet onsdag kveld kl. 21.
Garness består av tvillingsøstrene Ingelin Reigstad Norheim og Hildegunn Garnes Reigstad fra Frekhaug utenfor Bergen. Sammen med sin faste keyboardist og medprodusent, Torjus Vierli, vil de blant annet fremføre sanger fra deres siste album, «Canyons and Mountaintops». Låtmaterialet avspeiler platetittelen; her favnes livets opp- og nedturer, og sentrale tema er selvbilde, relasjoner, tro, tvil og Guds uendelige kjærlighet. I tillegg kommer konserten til å inneholde flere salmer og bedehussanger; tvillingduoen elsker nemlig å gi gamle, kjære og velbrukte sanger en skikkelig «bli ny»-runde.

Mye mer informasjon om program, møter, samlinger for barn og unge og påmelding finner du her https://frikirken.no/visjon

Snakk med andre i Moss Frikirke som kan dele erfaringer fra tidligere Visjon-festivaler og bli med i sommer!