Velkommen til førjulsbasar 5. november

25.oktober 2022

Første lørdag i november er fast dato for misjonsbasaren i Moss Frikirke. Slik blir det i år også. Misjonsgruppa i Frikirken håper på god oppslutning om den tradisjonsrike basaren lørdag 5.november.

Lokalene åpner kl. 11.00, og det foregår noe i menighetssalen fram til kl.15.00. Her blir det selvsagt god anledning til å kjøpe lodder på ulike loddbøker, både for barn og voksne, og det er mange flotte gevinster. Det er også salg av håndarbeider og bakevarer, og barna har sine egne spennende aktiviteter. Vi kan nevne ansiktsmaling, Katta i sekken og lykkehjul.

Kaféen er åpen under hele arrangementet. Der kan du få kjøpt både kaffemat og andre godsaker som kan døyve sulten, og inntektene går selvsagt til misjonsarbeidet som Frikirken driver. Kl. 12.00 vil pastor Petter Lande Johansen holde  misjonsappell.

Formelt sett er det menighetens misjonsgruppe som står bak den store basaren første lørdag i november hvert år, men Grete Gundersen understreker at det er mange ildsjeler i sving i tillegg til selve misjonsgruppa. Videre vil hun få ønske store og små velkommen til Moss Frikirke lørdag 5. november!

Grete Gundersen ønsker små og store velkommen!