Vårens program i Moss Frikirke

5.januar 2020

Vårens program for Moss Frikirke er nå trykket opp, og inneholder som vanlig en variert og omfattende virksomhet.

Kathrine Stampe og Hilde Flaten gleder seg stort til sangstunder med barnekoret Jubel.

Programmet kan du få i kirken, eller du kan laste det ned her: Program for Moss Frikirke våren 2020
Vi legger også inn programmet på vår kalender, som du finner her på nettsiden vår.

Programmet inneholder to viktige nyheter som familier med barn eller ungdom i huset bør merke seg. Tirsdag 14.januar kl. 17.30 er det oppstart for barnekoret Jubel. Se egen omtale om dette tiltaket. http://mossfrikirke.no/na-blir-det-jubel-i-moss-frikirke/

Dessuten «gjenoppstår» Ungdomsklubben etter at den har ligget i dvale en stund. Nå er nye ledere på plass, nemlig Kjell Arvid Austegard og Harald Ågedal, og de to inviterer ungdom fra 8. trinn og oppover til ungdomssamling annenhver fredag kl. 19.00. På programmet står det mange ulike aktiviteter. Ungdomsklubben er et tilbud for unge fra 8.klasse og ut videregående skole.  Første samling er fredag 10.januar. Se bildet under.

Oversikt i kalender og på Facebook
Vi legger ut ukesoversikt og invitasjon til alle Gudstjenester og Søndagsklubben (for barn) på våre Facebook-sider. Dermed er det bare å søke opp Moss Frikirke og følge oss der. Vi setter pris på om du også deler våre arrangementer med dine Facebook-venner og forteller dem om våre nettsider. På den måten kan flere bli kjent med de ulike aktivitetene og tilbudene vi har i menigheten.

Barn og unge
Menigheten ønsker å satse spesielt på barn og barnefamilier med ulike tilbud. Hver tirsdag er det tilbud for barn. Globus er Moss Frikirkes barneklubb som gjerne samles annenhver tirsdag kl.17.30-19.00 til hyggelig lek og samvær. Globus søker å være et trygt å godt sted for barn i alderen 6 år og oppover.  Tirsdager i ulike uker er det barnekoret Jubel som har øvelse, med samling også for foreldrene.

Bønnetime og kirkemiddag
Videre minner vi om menighetens bønnetime hver tirsdag kl. 19.00. Annenhver torsdag inviteres det til kirkemiddag, med start 23.januar. Middagen koster 50 kroner, og her er det viktig at du melder deg på ved egen liste i menighetssalen eller ved å ta kontakt med vår pastor Petter Lande Johansen.
Hovedsamlingen er selvsagt Gudstjenesten hver søndag, men i menigheten er det også flere bibelgrupper der du gjerne kan bli med. Det er også egen misjonsgruppe som samles annenhver tirsdag formiddag kl. 11.00.

Kontakter
Under «kontakt oss» finner du en oversikt over de ulike kontaktpersonene for de ulike aktivitetene. Her finner du også kontaktinformasjon til menighetens ansatte, lederråd og diakoner.
Vi ønsker alle hjertelig velkommen til Moss Frikirke også denne vinteren og våren!