Her er noen av gevinstene under årets påskebasar. I tillegg kan du vinne bålpanne, blomsteroppsats og fruktfat.

Støtt opp om årets digitale påskebasar

27.februar 2021

-Nå er vi nok en gang klare med nytt loddsalg i Moss Frikirke, til inntekt for misjonen. Det er meldingen «misjonsgeneral» Grete Gundersen kommer med på vegne av misjonsgruppa i Moss Frikirke. Nå er det bare å finne fram telefonen og benytte VIPPS nummer 621892.

Blant gevinstene denne gang er ei bålpanne

Siden kirken fortsatt er stengt blir det også denne gang en digital basar. Førjulsbasaren ble en suksess når det gjaldt økonomisk resultat, og Grete Gundersen håper årets påskebasar også skal gi et godt resultat. Det blir trekning 27.mars og det er mange fine gevinster. Her kan man vinne bålpanne, skateboard, barnestol, 6 applikerte spisebrikker, blomsterdekorasjon, fruktkurv, kurv m/påskegodt og en vase fra Glasshytta på Jeløy.

På vegne av misjonsgruppa håper Grete Gundersen at så mange som mulig vil støtte opp ved å ta lodder. Loddene koster 10 kroner pr stykk, og loddkjøp vippses altså til 621892 – «Moss Frikirkes misjonsmesse. Det er viktig å skrive telefonnummer på meldingen. Da blir du oppringt dersom du vinner, opplyser Grete Gundersen, som sier tusen takk for støtten til alle som vil bidra til årets påskebasar.