KOBAM fyller fire

12.februar 2019

For fjerde året på rad arrangerte menighetene i Moss aktivitets-festivalen KOBAM 1221. Fra 12:00 til 21:00 fikk snaut hundre barn fra 4.-7. trinn boltre seg i elleville aktiviteter.

For fjerde året på rad arrangerte menighetene i Moss aktivitets-festivalen KOBAM 1221. Fra 12:00 til 21:00 fikk snaut hundre barn fra 4.-7. trinn boltre seg i elleville aktiviteter. Innimellom slagene fikk de med seg stagesamlinger hvor forkynnelsen var sentrert rundt «Det dobbelte kjærlighetsbud».

Nytt av året var KOBAMs sjakk-mesterskap. Her fikk deltagerne brynet hodene sine også. På et av bildene kan dere også se deler av årets «Escape Room»; en kode-løsningsaktivitet som var spesielt populær blant de eldste barna. Menighetene som var med og arrangerte årets KOBAM-festival var Moss Frikirke, Østfoldkirken (hvor arrangementet fant sted), Den Norske Kirke i Moss/Jeløy og Rygge, Misjonshuset, Frelsesarméen, Evangeliekirken og Metodistkirken.

Escape Room