Inspirasjonsfest i Frikirken

28.desember 2015

Eldsterådet inviterer alle medlemmer og venner av Moss Frikirke til Inspirasjonsfest i kirken fredag 12.februar kl.18.00.

Egentlig var denne festen planlagt som en medarbeiderfest, men eldsterådet ønsket i stedet å åpne for alle kirkens venner og medlemmer for å samles til en festkveld med inspirasjon i fokus.
-Dette er den festen du ikke skal gå glipp av, sier medlem av eldsterådet, Vigdis Stapley.

-Her skal vi hygge oss med et godt måltid mat. Så blir det musikalske innslag ved Vilde Kjærnes og noen av hennes venner. Kveldens inspirasjonsforedrag blir holdt av Øystein Spilling, tidligere res.kap i Jeløy menighet.
Det blir også noe lek og humor denne kvelden. Vigdis Stapley gleder seg til en noe spesiell sangkonkurranse, som hun tror kommer til å slå an blant festdeltakerne.
Det er fri inngang og du som er medlem, venn eller ønsker å bli venn av Moss Frikirke er hjertelig velkommen.
Av hensyn til bevertningen er det imidlertid viktig at du melder deg på.
Påmelding skjer i kirken eller til Vigdis Stapley ved å sende en SMS til 45454968 eller epost til vstapley@online.no

Påmeldingsfrist innen 10.februar