Her er vårens program

6.januar 2019

Programmet for vårsemesteret i Moss Frikirke er nå klart. Du kan laste ned hele programmet.

Programmet for vårsemesteret i Moss Frikirke er nå klart. Du kan laste ned hele programmet, og du kan også følge med på vår kalender. Link til kalenderen finner du øverst til høyre på forsiden til Moss Frikirke.

Program for Moss Frikirke våren 2019  Last ned

Vi legger også ut ukesoversikt og invitasjon til alle gudstjenester på våre Facebook-sider. Dermed er det bare å søke opp Moss Frikirke og følge oss der. Vi setter pris på om du også deler våre arrangementer med dine Facebook-venner og forteller dem om våre nettsider. På den måten kan flere bli kjent med de ulike aktivitetene og tilbudene vi har i menigheten. Vi har det siste året opplevd at flere barnefamilier har funnet fram til vår menighet på grunn av vår satsing på barn og unge. Søndagsklubben får stadig flere deltakere, og det gleder oss ekstra.

Det skjer noe nesten hver eneste dag i Moss Frikirke. Her er det et allsidig tilbud til barn, unge, voksne, barnefamilier og til den eldre garde.

Kirkemiddag
Vi vil gjerne slå et slag for kirkemiddagen. Annenhver torsdag kan du komme til Frikirken og bli med på en uformell middag. Her får du mye god mat for en 50-lapp. Dette er et sosialt tilbud der folk møtes og hygger seg med et godt måltid mat. Det er ikke annet program enn selve middagen og praten rundt bordene. Oversikt finner du i kalenderen vår.

Bruk hjemmesiden vår
til å orientere deg om de ulike aktivitetene i menigheten, og kontakt våre ledere om det er noe du lurer på.  Kontaktinfo finner du også på våre hjemmesider.  Vi ønsker alle hjertelig velkommen til Moss Frikirke også denne vinteren og våren!