Her er sommerens gudstjenester

20.juni 2020

Det blir gudstjeneste i Moss Frikirke hver søndag også denne sommeren, og med en maksimal kapasitet på 150 personer skal det være plass for alle. Dere som er i distriktet på sommerferie er ekstra velkommen!.

Gudstjenestene begynner som vanlig klokken 11.00 og varer ca en times tid. Legg merke til at det søndag 28.juni er felles økumenisk gudstjeneste på Solåsen Pilegrimsgård, Falkeveien 19, 1555 Son. Dersom det blir regn flyttes gudstjenesten til Son kirke.

Her er oversikt over de kommende gudstjenestene: Alle begynner kl.11.00.
05.juli: Gudstjeneste. Petter Lande Johansen taler. Møteleder: Dag Frode Kolltveit. Nattverd
12.juli: Gudstjeneste. Espen L. Andersen taler og leder.
19.juli: Gudstjeneste. Steinar Heien taler. Møteleder: Kari Tretteteig
26.juli: Gudstjeneste. Kjell Arvid Austegard taler. Møteleder: Dag Frode Kolltveit

02.august: Gudstjeneste: Petter Lande Johansen taler. Møteleder: Espen L. Andersen. Nattverd
09.august: Gudstjeneste: Kathrine Stampe taler. Møteleder: Kari Tretteteig
16.august: Gudstjeneste: Petter Lande Johansen taler. Møteleder: Espen L. Andersen. Nattverd
23.august: Gudstjeneste: Petter Lande Johansen taler. Møteleder:
30.august: Menighetsweekend under planlegging. Følg med på nettsiden og Facebook for oppdatert informasjon. Weekenden arrangeres på Sjøglimt ved Ørje så sant smittevernhensyn vil tillate det.

Oversikten blir oppdatert dersom det skjer endringer. Følg  med på våre nettsider og i Moss Avis.