Her er høstens program

26.august 2016

Programmet for arrangementer i Moss Frikirke er nå klart. Du kan laste det ned fra våre nettsider. Som vanlig er det et omfattende program som blir presentert. Det skjer mye i Moss Frikirke.

Frikirken ønsker å
– inkludere mennesker som søker et kristent fellesskap
– inspirere og oppmuntre til tro på Jesus og til å leve ut troen i hverdagslivet
– utfordre til å bruke gaver og evner i ulike tjenester og oppgaver i menighet og i lokalmiljø.

Søndagens gudstjeneste med søndagsskole
er ukens sentrale høydepunkt. Da samles hele menigheten, men i tillegg er det en rekke andre aktiviteter og arrangementer du kan delta på. Moss Frikirke har noe for alle generasjoner, alt fra Globus, via ungdomsklubb, søndagsskole og opp til misjonsmøter, hyggetreff og kirkemiddager. Husfellesskap er også et alternativ for deg som kan tenke deg å komme inn i en liten gruppe i private hjem.

Barn og familier
Moss Frikirke har i sin handlingsplan vært tydelig på at menighetens hovedsatsingsområde er barn fra 0 – 12 år og deres foreldre. Menigheten jobber nå fram en lokal trosopplæringsplan for å styrke sitt arbeid for barna og deres foreldre i Mosseregionen. Barn og unge familier er spesielt velkommen til våre samlinger.

Misjonsjubileum og misjonsbasar
Søndag 16.oktober markeres Frikirkens 100 års jubileum for misjon, og dette blir en høytidsdag med misjon i fokus. En stor begivenhet hvert år er Frikirkens misjonsbasar. Den arrangeres i år lørdag 6.november, og det vil bli fullt hus hele dagen.

Ta en titt på programmet her, og vit at du er hjertelig velkommen til Moss Frikirke. Ta gjerne med deg noen, så er dere flere som opplever det vi håper er et godt fellesskap.

Program høsten 2016