Her er høstens program og smittevernplan i Moss Frikirke

2.september 2020

OPPDATERT 9.SEPTEMBER: Programmet for høstsemesteret 2020 i Moss Frikirke er nå klart, men grunnet korona-situasjonen kan det bli endringer. Du kan laste ned hele programmet, og du kan også følge med på vår kalender. Link til kalenderen finner du øverst til høyre på forsiden til Moss Frikirke.

Her er programmet for høsten 2020: Last ned oppdatert semesterprogram: Program for Moss Frikirke høsten 2020
Last ned oppdatert smittevernplan:smittevernplan moss frikirke

Vi legger også ut ukesoversikt og invitasjon til alle gudstjenester på våre Facebook-sider. Dermed er det bare å søke opp Moss Frikirke og følge oss der. Vi setter pris på om du også deler våre arrangementer med dine Facebook-venner og forteller dem om våre nettsider. På den måten kan flere bli kjent med de ulike aktivitetene og tilbudene vi har i menigheten.

Grunnet smittevern
vil det inntil videre ikke være kirkekaffe etter gudstjenestene, og tilbudet om kirkemiddag er også satt på vent.
-Vi som menighet er pålagt å følge de smittevernregler som til enhver tid er gitt av myndighetene.  Derfor legger vi ved med menighetens smittevernsplan, som dere kan laste ned. I tillegg til denne planen har de ulike virkegrenene utarbeidet sin egen plan som er godkjent av lederrådet, sier pastoren videre.
-Vi vil også minne om myndighetenes veiledning:  Er man er syk, (symptomer på covid 19) eller er i karantene, så skal man holde seg hjemme. Frikirkens hovedkontor har også sendt ut en oppfordring der de ber de som har vært utenlands om ikke komme til kirken før etter 10 dager. De som er i risikogruppen, må selv vurdere hvilke arrangement de kan delta på, understreker han.

Mye å glede seg over
-Vi har mye og glede oss over. Blant annet opplever vi at det kommer mange barnefamilier til våre gudstjenester. Sist søndag var det 26 barn. Fantastisk oppmuntrende! La oss derfor be for menigheten og ikke minst alle barna.

Det skjer mye i Moss Frikirke også denne høsten, og vi håper mange finner veien til kirken vår.  Det skjer noe nesten hver eneste dag i Moss Frikirke. Her er det et allsidig tilbud til barn, unge, voksne, barnefamilier og til den eldre garde. Pastoren minner om et viktig menighetsmøte onsdag 16.september. Innkalling og sakliste sendes ut ei uke før møtet.

Bruk hjemmesiden vår
til å orientere deg om de ulike aktivitetene i menigheten, og kontakt våre ledere om det er noe du lurer på. Kontakt-info finner du også her på våre hjemmesider.  Vi ønsker alle hjertelig velkommen til Moss Frikirke også denne høsten!