Gudstjenester og sommer-møter hele sommeren

9.juni 2021

Når vi går sommeren i møte blir det et variert tilbud på gudstjenestefronten i Moss Frikirke. Sommerens program er nå klart, og her blir det gudstjenester hver søndag i tillegg til sommermøter tre onsdagskvelder i tre ulike hjem i mosse-regionen.

Førstkommende søndag 13.juni kl.11.00 blir det menighetstur til familien Austegard i Gylderveien i Våler. Her blir det samling i den store hagen, og grillen blir tent opp og det blir også noe å drikke både til pølser og annen mat. Alle er velkommen, og det er fint om dere tar med dere campingstoler å sitte på, heter det i invitasjonen. Det blir felles avreise fra Moss Frikirke kl.11.00. Det er viktig at alle møter her. Dersom været er utrygt vil det bli en kort gudstjeneste i kirken.

Søndag 20.juni blir det gudstjeneste igjen i Frikirken. Selve sommerprogrammet innledes søndag 27.juni. Hele programmet kan du se her. Hver enkelt samling vil bli kunngjort fortløpende på våre nettsider (se i kalenderen) og på Facebook. Dersom korona-situasjonen ikke forverrer seg vil Frikirken gjennomføre dette programmet:

Sommerens program i Moss Frikirke!

Søndag 27. juni kl. 11.00:
Økumenisk friluftsgudstjeneste på Solåsen pilegrimgård i Son.
(Ta med noe å sitte på og kirkekaffe til eget bruk)

Onsdag 30. juni kl 18.00:
Sommermøte hjemme hos Karin og Henning Myckland. Adresse: Fiskegata 11, Moss. Andakt v/ Henning Myckland

Søndag 4. juli kl. 11.00:
Gudstjeneste med nattverd. Pastor Petter Lande Johansen taler.

Søndag 11. juli kl. 11.00:
Gudstjeneste. Espen L. Andersen taler

Søndag 18. juli kl. 11.00:
Gudstjeneste. Inga-May Naustvik taler og synger.

Onsdag 21. juli kl 18.00:
Sommermøte hjemme hos Sigrid og Svein Refsnes.
Adresse: Stigningen 34, Dilling
Andakt v/ Vigdis Stapley

Søndag 25. juli kl. 11.00:
Gudstjeneste. Kjell Arvid Austegard taler.

Søndag 1. august kl. 11.00
Gudstjeneste med nattverd. Pastor Petter Lande Johansen taler.

Søndag 8. august kl. 11.00:
Gudstjeneste. Trosopplærer Kathrine Stampe taler.

Onsdag 11. august kl. 18.00:
Sommermøte hjemme hos Ann-Brit og Kjell Arvid Austegard
Adresse: Gylderveien 392, Våler

Søndag 15. august kl.11.00:
Gudstjeneste. Leif Gunnar Sandvand taler.

Søndag 22. august kl.11.00: