Digital påskebasar innbrakte 25.500 kroner

26.mars 2021

Årets digitale påskebasar i Frikirken er avsluttet og det kom inn hele 25.500,- kroner, opplyser Grete Gundersen i menighetens misjonsgruppe. Dette er et resultat hun er svært godt fornøyd med.

Beløpet inngår i totalbeløpet som Moss Frikirke hvert år bidrar med til Frikirkens misjonsarbeid ute og hjemme.

Trekningen ble foretatt på lørdag og alle vinnerne er kontaktet. Hovedgevinsten denne gang var ei flott bålpanne. De andre gevinstene var skateboard, barnestol, 6 applikerte spisebrikker, blomsterdekorasjon, fruktkurv, kurv m/påskegodt og en vase fra Glasshytta på Jeløy.
Dersom du ikke fikk tatt lodd, men likevel gjerne vil støtte opp om kirkens misjonsarbeid er det mulig å benytte VIPPS nr 621892.  Ønsker du å bidra til driften av Moss Frikirke kan du benytte Gavekonto: 1080.07.18053 eller VIPPS: 120654, merket med gave Moss Frikirke.