Bli med på vårdugnaden!

25.april 2017

Da er det igjen klart for den store vårdugnaden i Moss Frikirke. Her er det viktig at flest mulig kan stille opp og gjøre en liten innsats for et trivelig ute- og innemiljø. Her er det oppgaver for alle!

Bildet: Fjorårets dugnad var en våt opplevelse. Vi satser på bedre vær i år, sier Øystein Kjærnes. Foto: Odd Borgestrand

Årets dugnad avholdes lørdag 29.april fra kl.10.00 til 14.00, og det er satt av tid til en hyggelig lunch ved 12-tiden, opplyser leder i menighetsrådet, Øystein Kjærnes. Han ber om at flest mulig også tar med redskaper for hagearbeidet utenfor kirken.

Jo flere som kan delta, jo raskere blir jobben gjort, og jo mer innbydende blir det rundt kirkebygget. Det er også behov for vindusvask og annen rengjøring innendørs. Det mangler ikke på oppgaver, og her blir det tilrettelagte arbeidsoppgaver for alle som kan delta, sier «dugnadsgeneralene» Anne-Sophie Wibye og Øystein Kjærnes.