100 år med misjon markeres

9.oktober 2016

Søndag 16.oktober kl. 11.00 blir det stor misjonsgudstjeneste i Moss Frikirke. Da markeres 100 år med misjon.

Markeringen starter med bønnesamling kl. 10.30 før den store festgudstjenesten starter kl. 11.00. Her kommer gjester/evangelister fra Taiwan og misjonærlegenden Johan Tidemann Johansen (bildet) og Per Sommernes, sønn av Frikirkens første misjonær til Kina.
Det blir også innslag for barna.

Etter Gudstjenesten blir det en annerledes kirkekaffe der du kan kjøpe nydelige vårruller, laget av Kim, Suong og Stefani. Det blir en rekke aktiviteter. Bilder fra den store Kina-turen til Angkang høsten 2012 ruller og går kontinuerlig i Ungdomssalen.
Ønsker du å få deg vakre, kinesiske øyne? Da kan du få hjelp av våre sminkøser på søndagsskolerommet for en 20-kroning.
Det blir også neglestell og lakkering til samme pris for de som ønsker dette.
Ting og tang lek fra Kina er en morsom lek alle kan delta i, kun for kr 10,- Her vanker det også premier.
Det blir også en spørrekonkurranse der det kan lønne seg å lese seg opp om Frikirkens virksomhet i Kina.
Ta med lommepenger for å bli med på de ulike aktivitetene, og ta gjerne også med noen kroner ekstra til misjonsofferet denne søndagen.
Alle inntektene går uavkortet til fortsette misjonsarbeidet, blant annet i Kina.

16.oktober er det felles jubileumssøndag i Frikirkens menigheter.
I jubileumsåret har Frikirken tolv egne utsendinger fordelt på Japan, T-rkia, et muslimsk land i Midtøsten, Mali, Israel og De palestinske områdene. I tillegg støtter vi arbeid i Kina, Etiopia og Taiwan.